hesselvdkolk.reismee.nl

hout kloven

Hallo allemaal,

De rest van de week zijn we ook nog druk bezig geweest met het knippen van de ‘shoulders’. Vrijdag avond nog even naar de Subway gegaan met Kiara en daar wat gegeten want Paul was in Dunedin wijn verkopen en Angela was bij vriendinnen. Daar een broodje gekocht en buiten lekker opgegeten. Daarna nog even naar de New World gefietst en een ijsje gehaald. Zaterdag niet zo lang gewerkt, tot 2u, en nog even naar The Warehouse gefietst om een paar kleine dingetjes te halen. Zondag lekker een dagje vrij gehad en niet veel bijzonders gedaan. Maandag ochtend weer begonnen met het knippen van de shoulders maar rond 11u daar mee gestopt en een begin gemaakt aan het zagen van hout wat over het hele perceel ligt. De kettingzagen die hier waren, waren allemaal niet zo goed dus had Paul snel even een nieuwe gekocht bij de lokale Welkoop in het dorp. Vervolgens verder gegaan met het zagen van hout. Dit stond ook voor dinsdag op het programma en dat ook de hele dag gedaan. ’s Ochtends om 8u begonnen met zagen en rond half 5 weer gestopt. In die tussentijd ook hout over het hele perceel opgehaald met de trekker en naar een centrale plek gebracht en daar alles in een keer gezaagd. Woensdag is de kloofmachine gekomen en hebben we de hele dag hout gekloofd! Waarschijnlijk gaan we morgen nog even door met hout kloven en vrijdag ga ik waarschijnlijk nog wat shoulders knippen in de wijngaard en zaterdag vlieg ik richting Nelson en ga ik naar Familie de Blauw.

Groetjes Hessel

Ans

Mooi verhaal weer succes met je laatste dagen daar en alvast een goede vlucht gewenst zaterdag.