hesselvdkolk.reismee.nl

Naar Motueka

Hallo allemaal,

Donderdag zijn we nog even verdergegaan met het kloven van het hout. Rond 10u waren we daar klaar mee! Daarna even de rotzooi opruimen die we gemaakt hadden om vervolgens verder te gaan met het knippen van de shoulders. Ik ben toen begonnen met het terug dringen van populieren die over een weg hingen aan de achter kant van het perceel ’s Avonds lekker wat gegeten van de barbecue en daarna richting bed gegaan. Vrijdag ochtend door gegaan met het knippen van de populieren en vervolgens nog wat kleine dingen gedaan. De laatste 1,5u heb ik nog even wat shoulders geknipt en rond een uur of 2 ben ik gestopt met werken. Toen alvast even het grootste deel van m’n tas ingepakt voor zaterdag. ’s Avonds met z’n 5en uit eten geweest omdat het mijn laatste dag was. Daarna met wat vrienden van Paul poker gespeeld in het café en rond een uur of half 11 richting huis gegaan. Zaterdag ochtend lekker kunnen uitslapen omdat de bus richting Queenstown om 11.15 vertrok. Dus rond 10u m’n bed uit gekomen en vervolgens de tas helemaal in gepakt, een stofzuiger door m’n huisje gehaald en even snel gedoucht. Daarna heeft Angela mij bij de bushalte afgezet rond 11.05. De bus had alleen 20 minuutjes vertraging dus na een half uurtje wachten kwam de bus er aan. De bus heeft bij het vliegveld gebracht, snel even ingecheckt en richting Wellington gevlogen. Ik moest via Wellington vliegen omdat er geen directe vlucht naar Nelson was. Eenmaal aangekomen in Wellington moest ik een uurtje wachten voordat m’n vlucht naar Nelson vertrok. De vlucht naar Nelson duurde nog ongeveer 25 minuutjes en daar stond Wilfred me op te wachten op het vliegveld. Toen het huis gereden daar een beetje bijgepraat en wat gegeten. De volgende ochtend werd ik wakker gemaakt door de regen, daar waren ze heel blij mee. Dit omdat het al vanaf de kerstdagen niet meer geregend heeft. ’s Middags nog even naar de markt in Motueka geweest, wat boodschapjes gehaald voor het avond eten. Maandag ochtend heb ik geholpen in de tuin en ben ik even naar de rivier gelopen die aan de andere kant van de weg zit. Daar even tot m’n knieën in het water gestaan, wat toch nog wel erg koud was. Daarna even lekker in de zon gelegen en genoten van het zijn in Nieuw Zeeland. Dinsdag ochtend weer even geholpen en daarna met Wilfred naar Wakefield gereden. Dat is ongeveer een uurtje rijden en daar even een trailer hout uitgepakt en toen weer richting huis gegaan. Onderweg naar huis nog even langs de visboer gereden en wat vis gehaald voor vanavond. Foto’s uploaden gaat een beetje moeilijk wat het internet is hier heel erg sloom. Voor komende dagen nog niet echt wat bedacht wat ik ga doen maar dat komt wel goed, er is hier zat te doen!

Groetjes Hessel

Reacties

Reacties

Willy

Hessel ,leuk die verhaaltjes ,fijne tijd nog tot ziens ,groetjes ook van Dolf

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!