hesselvdkolk.reismee.nl

de laatste 2 weken...

Hallo allemaal,

Zaterdag avond had ik de hele air bnb voor mij alleen omdat de eigenaar van het huis weg was. Lekker de hele avond voor de tv gezeten en een serie gekeken. Daarna lekker naar bed gegaan en goed geslapen. Zondag ochtend niet super vroeg m’n bed uit gegaan en ontbeten. Daarna de trein gepakt richting Waikanae en daar werd ik opgehaald door Ben. Vervolgens richting het huis gereden en m’n spullen allemaal opgeruimd zodat alles een beetje netjes staat. Het is een heel mooi huis en had vroeger lodges in een deel van het huis en in zo’n lodge slaap ik nu! Ik hoefde vandaag niet echt wat te doen zeiden ze en moest mezelf maar een beetje redden en de plek een beetje ontdekken. ’s Avonds hebben we met z’n allen pizza’s gegeten die we zelf gemaakt hebben! Ook is er op dit moment nog een au pair in het huis aanwezig, zij komt uit Frankrijk. Maandag ochtend dan echt begonnen met ‘werken’ het is vooral wat groter snoei werk in de tuin. En werk ongeveer een uurtje of 5 a 6 per dag. Maandag begonnen met wat fruit te plukken en daarna bamboe omgezaagd en op een grote bult gegooid. Rond een uurtje of 3 gestopt en lekker even gedoucht. Daarna lekker buiten gegeten omdat het nog lekker weer was en de voorspelling voor de rest van de week was niet geweldig… Dinsdag weer om 9u begonnen en verder gegaan wat ik maandag niet af heb kunnen krijgen. Daarna wat in de moestuin gewerkt en wat onkruid weg gehaald. Dat duurde niet heel erg lang en daarna even met Ben een rondje door de tuin gelopen en gekeken wat ik allemaal nog kan doen. Daarna daar verder meegegaan en dat was voornamelijk een paar heggen snoeien, oude bomen verwijderen uit de driveway. Dit heb ik vervolgens ook nog woensdag en donderdag gedaan. Ook Nog een beetje de planning gemaakt voor de laatste week die aangebroken is. Toch een beetje een beetje een gek idee dat ik volgende week al weer naar huis vlieg. De volgende ochtend begonnen met het maaien van het gras. Was vandaag laat begonnen omdat ik de andere dagen wat uren had opgespaard en daardoor hoefde ik vandaag maar 1,5u te werken! Zaterdag had ik ‘weekend’ en heb ik niet zoveel gedaan. Wel even een auto gehuurd voor dinsdag t/m vrijdag. Zaterdag avond met het hele gezin fis hand chips op het strand gegeten en daar wat gespeeld met de kinderen. Zondag vervolgens verder gegaan met werken en die werkzaamheden bestonden uit een deel van de tuin helemaal plant vrij te maken want daar moeten nieuwe planten in komen. Maandag vervolgens wat totara’s weg gehaald. Dat zijn een soort taxus achtige struiken die hier native zijn en als ze over 2m hoog zijn mag je ze officieel niet meer weg halen. Ik heb maandag tot ongeveer een uurtje of 3 gewerkt en vervolgens niet veel bijzonders meer gedaan. Alvast m’n kamer wat opruimen en stofzuigen en m’n tas inpakken. Dinsdag ochtend ben ik rond 8.40 daar weg gegaan met Julie. Dat is de au pair die de kinderen altijd naar school brengt en die had mij afgezet bij het station. Daar de trein om 9.05 gepakt richting wellington station. Vanuit het station met de bus richting het vliegveld gegaan om daar vervolgens door een shuttle busje van de verhuurder opgehaald te worden en naar de locatie waar de auto staat gebracht te worden. Daar de auto mee gekregen en vervolgens richting Cape Pallisar gereden. Het zuidelijkste puntje van het Noorder eiland. Daarna richting Masterton gereden en daar een Air BNB geboekt en daar heb ik vannacht geslapen!

Groetjes Hessel ?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!